Департамент інфраструктури Харківської міськради протягом 2018 року уклав п’ять договорів з фірмами з оточення заступника Харківського міського голови з питань інфраструктури Євгена Водовозова щодо реконструкції трамвайних переїздів в місті на загальну суму 117,56 млн грн.

Про це свідчать аналіз даних системи «Прозорро», що провів «Харківський антикорупційний центр».

Так, Департамент інфраструктури уклав дві угоди з ТОВ «Елавтопас» на загальну суму 92,04 млн грн. Мова йде про реконструкцію переїздів вул. Шевченка – вул. Матюшенка та просп. Тракторобудівників – вул. Героїв Праці.

Ще три договори було укладено ПрАТ «Південспецбуд». Підприємству замовили реконструкцію переїздів вул. Героїв Праці – вул. Барабашова, вул. Героїв Праці – вул. Гвардійців-Широкінців та просп. Тракторобудівників – вул. Валентинівська. Загальна сума угод склала 25,53 млн грн.

Власником ТОВ «Елавтопас» є Аркадій Микитась (людина з таким ПІБ очолює деканат по роботі з іноземними громадянами Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. Петра Василенка), а керівником з 6 липня 2018 року – Костянтин Марченко. Раніше власником «Елавтопас» була Ольга Голінка, а директором Ірина Ладиженська.

За даними аналітичної системи YouControl, Ольга Голінка входить до кооперативу «Маленька Швейцарія» разом з родичами директорів харківських транспортних КП – Оленою Палант, Валерієм Липовим та Тетяною Дорош.

Ірина Ладиженська була керівником ТОВ «Транс-Техно-Сервіс», яке в 2011 році вже виконувало роботи по реконструкції трамвайних переїздів. До цього підприємства також мав відношення екс-директор КП «Горелектротранс» Олексій Палант та Вадим Сингуцький.

Субпідрядником на виконання робіт з реконструкції двох трамвайних переїздів «Елавтопас» планує залучати КП «Міськелектротранссервіс» та ПрАТ «Південспецбуд», яке знаходиться на вул. Джанкойській, 76.

«Південспецбуд» на виконання робіт з реконструкції своїх трьох трамвайних переїздів планує залучити субпідрядником також КП «Міськелектротранссервіс».

Таким чином, комунальне підприємство «Міськелектротранссервіс» буде реконструювати всі п’ять трамвайних переїздів.

Раніше однаковий номер телефону та однакову адресу на Джанкойській з ПрАТ «Південспецбуд» мав «Південспецбуд Інженерінг», керівником якого є Карина Водовозова – родичка віце-мера Харкова Євгенія Водовозова, який курує Департамент інфраструктури міськради, а власником «Південспецбуд Інженерінг» є Наум Водовозов – батько Євгенія Водовозова.

Акціонерами ПрАТ«Південспецбуд» є Сергій Мєрний, Юрій Скляр, Дмитро Кошман, Олег Чігрінов, Микола Шевякін та дочірнє підприємство «Сі капітал інвест» ТОВ «Бонамм».

В тендерній документації харківська мерія вимагала, щоб виконавці реконструкції переїздів використовували «безбаластну технологію з устроєм залізобетонної підрейкової основи із використанням залізобетонних плит з готовими рейковими каналами». Саме таку плиту запатентували Вадим Сингуцький, Олександр Наумович Водовозов, Євгеній Наумович Водовозов, Олексій Палант та Микола Чепурко. Усі ці люди причетні до фірм, які перемагали на тендерах по ремонту трамвайних переїздів та колій. Детальніше про схеми з ремонту трамвайних переїздів в Харкові читайте в матеріалі «Наших грошей» – «Місто неляканих трамваїв».