Молода, креативна, творча…Вона знає, як не просто просувати бренди, рекламувати послуги, а створювати цінності. Ольга Романюк – знана у Рівному сммниця, маркетолог, яка не зупиняється на досягнутому, а постійно здобуває нові знання, щоб тримати руку «на пульсі» сучасних трендів.З Ольгою ми зустрілися в одній із затишних кав’ярень за чашкою кави, щоб дізнатися про шлях від викладача декоративно-прикладного мистецтва до маркетолога.– Розкажи коротко про себе, де ти навчалася, яку спеціальність отримала?– Я навчалася в Рівненському державному гуманітарному університеті за спеціальністю декоративно-прикладне мистецтво. Після чого я мала би працювати викладачем, реставратором, але не судилося.– Університет дав поштовх до творчості чи навпаки?– Насправді у процесі навчання зменшувалася жага творчості, прийшло розуміння того, що цим фахом важко заробити на життя. І тому я прийняла рішення шукати можливості для розвитку та заробітку.– І яка була твоя перша робота?– Це було підприємство з виробництва шкарпеток і мою посаду можна було назвати там, як «дівчинка для соціальних мереж». Це був початок мого розвитку в цій галузі, вони самі не знали, що мало би входити в мої функціональні обов’язки, але ми почали працювати. В цей час я багато читала, навчалася, шукала все, що можна було. Звісно, це був контент різної якості, але я зрозуміла, що мені це подобається.– І скільки на першій роботі ти «протрималася»?– Чотири місяці я пропрацювала і зрозуміла, що мені треба далі йти та розвиватися. І саме тому вже за два тижні в Олі була нова робота! Я працювала в магазині дитячого одягу Coccodrillo. Цього разу на посаді помічника директора. Тим самим я не тільки вела соціальні мережі, а і продумувала рекламні акції, організовувала зйомки та покази. Паралельно з роботою я вже шукала якісні блоги, читала їх,займалася самонавчанням. Далі було вже більш грунтовне навчання у Києві. Це був цілий курс семінарів-тренінгів «Бизнес-мастерская». Один раз на тиждень впродовж двох місяців ми вивчали в комплексі тонкощі смм, соціальних мереж, маркетингу. Цей досвід цінний новими знайомствами, спілкуванням з крутими спікерами і, звісно ж, новими знаннями.– Що було після Coccodrillo? Розвитком якого проекту ти займалася далі?– В мене була спроба розвитку власного проекту з Еко-коробочками з сухофруктами. Моя спроба маленького, крафтового бізнесу, закінчилася розумінням того, що не можна поєднати і роботу смм-спеціаліста і власну справу. Тому поки що мій проект відійшов на другий план. Після року в Coccodrillo, була Домова Служба. На цій роботі мені найбільше подобалося те, що це бізнес, в якому є душа та місія. Це давало мені натхнення для розвитку та було стимулом розвиватися. В цей же час я пройшла навчання від Smart People на курсі «Woman for digital». Завдяки цьому почала краще розбиратися в рекламних стратегіях, розуміти бізнес-процеси та управління.– Ти можеш уявити себе офісним працівником з 8 ранку до 18 вечора, який працює в офісі?– Я переконана, що, сидячи в чотирьох стінах не придумаєш креативну ідею. Тому я  фріланс саме для мене. Тепер мені не хочеться брати багато різних проектів, а підходити до просування брендів комплексно.– Що маєш на увазі під словом «комплексно»?– Проводжу аналіз ринку, сегментую аудиторію, допомагаю формувати правильні цілі, вчу як працювати з конкурентами, складаю контент-плани, пишу тексти, налаштовую рекламу… Зараз маю двох основних клієнтів – Медичний центр «Єва», Дубенський завод гумово-технічних виробів, а також надаю консультації.– Ти говорила, що офісне життя не для тебе, поділися, як вдається вдома організовувати робочі процеси?– Насправді я стараюся розділяти робочі та домашні процеси, тому вранці фарбуюся збираюся як на роботу і починаю працювати. Ставлю собі робочі обмеження 5-6 годин роботи, щоб не перепрацьовувати, але буває по-різному. Я навчилася казати «Ні» і давати своїм клієнтам розуміти, що у мене теж може бути мій особистий час та вихідні. Для натхнення я намагаюся проводити час за книгами, спортом, подорожами. Адже завдяки відпочинку є натхнення працювати далі.– Як корисні поради можеш дати тим, хто, як і ти, працюють на фрілансі?– Не перепрацьовувати, попри те, що клієнт завжди хоче «на вчора».  Навчіться говорити слово «ні», це часто дуже виручає. На початку місяця завжди ставте собі цілі по кожному з проектів та робіть дії до їх досягнення, підводьте підсумки. Змінюйте формати, щоб відмежувати робочі години вдома і власне домашні справи – переодягніться в хатній одяг  А ще «ловіть» продуктивність, якщо «пре» працюйте на повну, адже завтра натхнення може не бути.

©my.rv.ua